تنها برای تو....♥●•٠·˙

love تنها برای تو....♥●•٠·˙



همه چیز باتـو شروع شد!


اما ...

هیچ چیز بدون تـو، تمام نمی شود


حتی همین دلتنگی های بیهوده من....






 
مهم نیست چقدر میان ما راه ها وجاده ها نشسته اند


هیچ جاده ای توان فاصله انداختن میان ما را ندارد


عشق تنها نزدیکی دنیاست ...
 




تو را که از دلم

کم می کنم

باقیمانده ...

صفر می شود !
 


 

کاش انقدر معرفت داشتی که یبار دیگه مثل سابق بگی دوستت دارم

و عاشقتم

ولی نمیتونم باهات بمونم

مجبورم که برم ...

خیلی فرق میکرد

تا اینکه منکر همه چیز بشی

فقط برای اینکه بری ...




هیچ کس تنهائیم را حس نکرد
لحظه ویرانیم را حس نکرد
در تمام لحظه هایم هیچکس
وسعت حیرانیم را حس نکرد
آنکه سامان غزلهایم از اوست
بی سرو سامانیم را حس نکرد


دوستت دارم....اما....




من آن غريبه ديروز

آشناي امروز

و فراموش شده ي فردا هستم

آشنايي كه امروز مي نويسد

تا در فراموشي فردا يادش كني




 

گناه من گناه بی گناهیست

تمام هستی ام غرق سیاهیست

به هر کس دل دادم بی وفا شد

چو پابندش شدم از من جدا شد





دلتنگم... قرارمان فصل انگور...

شراب که شدم بیا...

تو جام بیاور...

من جان..




مدت هاست

آن قدر مرد شده ای

که کاری به کارم نداری

با این حال

نمی دهی نان خشکی ببرد ام،

خیالم راحت شود

عروسک دوران کودکی کسی بودن چقدر بد است!




 

هوس کرده ام

زنگ در تمام دفاتر قبول آگهی را

به منظور ارسال پیام تبریکی

بفشارم

و سفارش کنم

با فونت درشت

به تو تبریک بگویند که گم شده ام



...من که ميدانم شبي عمرم به پايان مي رسد...


...نوبت خاموشي من سهل واسان مي رسد...


...من که مي دانم که تا سرگرم بزم و مستي ام...


...مرگ ويرانگر چه بي رحم وشتابان مي رسد...


...من که مي دانم به دنيا اعتباري نيست...


...بين مرگ و ادمي قول و قراري نيست...


...من که مي دانم اجل ناخوانده وبيدادگر...


...سرزده مي ايد و راه فراري نيست...

پس چرا....پس چرا عاشق نباشم...





 

 





پیتوک

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : 29 / 1برچسب:, | | نویسنده : بهنام |
  • کد موزیک
  • فایاکس
  • تجسم عــشق